utorok 27. mája 2014

Dream job, really?!

Mať devätnásť, ukončenú strednú školu s maturitou, výučný list, mať vodičák a žiť naplno - to je asi sen každého študenta. Lenže každý študent by si mal uvedomiť, že žiť zo vzduchu a taktiež chodiť na aute kde nie je benzín/nafta, sa nedá.

Aké ambície máte po škole? V hlave vám šrotujú myšlienky na budúcnosť, kde sa vidíte v mladom veku, na pláží, so sexy ženou/mužom, super autom, krásne opálený? Krásna predstava, ale späť na zem.
Tento rok bolo neúrekom maturantov v každom kraji. Plný očakávania si začali hľadať prácu, ktorá by bola presne pre nich. Niektorý múdrejší to začali robiť už pred ukončením strednej školy, niektorým to vybavili rodičia, iný majú šťastie a tam kde chodili na prax majú voľné miesto. A asi najrozumnejší sú tí, ktorý si ešte chcú užiť posledné leto, však čo, študentom je až do septembra.

Ale kto som ja aby som písala takéto veci. Mám 19-násť rokov, bývam v "hladnej doline" a rodičia ma nútia si nájsť robotu. Nemám ešte ani týždeň maturitné vysvedčenie a čo v živote chcem? Nemám tušenie. Tento blog som si založila, pretože potrebujem sa zamestnať a hlavne nájsť samu seba. Je dôležité aby som vedela čo chcem, ale kým na to prídem, naozaj nemôžem žiť zo vzduchu. Hľadať tú správnu prácu môže trvať i celý môj život a predsa ju nemusím nájsť. Preto som sa včera rozhodla, že je načase "rozhodiť siete". Poslala som si pár životopisov a v ten deň mi už volali. Popravde ani neviem, že som tam konkrétne posielala životopis, ale dobre.

Dnes, presne o 17:00, sa uskutoční môj prvý pohovor do reálnej práce. Neviem, ale celkom to beriem športovo, pretože mne sa osobne nechce robiť a stačí, že robiť ako brigádnička v spoločnosti Kaufland, čo sa ale môjmu ocinovy ani zďaleka nepáči.Ale jemu sa nič nepáči. Takže je to v pohode. Uvidíme ako to dopadne, možno sa im nebudem páčiť, možno sa oni nebudú páčiť mne, napriek tomu som sa rozhodla, že to skúsim, pretože kým neskúsim neviem.

Ejdrianna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára